Μετά από πολλές αναβολές που θυμίζουν μια ελληνική παροιμία για το γεφύρι της Αρτας, οι Αρχές του Βερολίνου ανακοίνωσαν ότι ο νέος Διεθνής Αερολιμένας θα ανοίξει τελικά στις 27 Οκτωβρίου 2013. Πρόκειται για τη δεύτερη αναβολή αυτή τη χρονιά.
Το αεροδρόμιο «Willy Brandt» επρόκειτο να ανοίξει, σύμφωνα με τον αρχικό προγραμματισμό στις 3 Ιουνίου 2012, ωστόσο, ένα πρόβλημα στα συστήματα πυρασφάλειας που εντοπίστηκε λίγες εβδομάδες νωρίτερα καθυστέρησε την έναρξη λειτουργίας.
Ακολούθησαν και νέες μεταθέσεις της ημερομηνίας εγκαινίων εντός του 2012 και στη συνέχεια την άνοιξη του 2013 (συγκεκριμένα τον Μάρτιο).
Τελικώς, ανακοινώθηκε ότι ούτε εκείνη η ημερομηνία μπορούσε να τηρηθεί.
Το νέο υπερ-αεροδρόμιο, με έκταση 1.470 εκταρίων και δύο αεροδιαδρόμους, θα είναι εξοπλισμένο με τα πιο σύγχρονα τεχνολογικά συστήματα και σκοπεύει να «συναγωνίζεται» το αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης και τα υπόλοιπα «υπερ-αεροδρόμια» της Ευρώπης.
Όταν τεθεί σε λειτουργία, θα είναι η κατάληξη πολυετών σχεδιασμών για τη δημιουργία ενός και μοναδικού αεροδρομίου που θα αναλάβει το έργο των αρχικά τριών (πλέον δύο) αεροδρομίων που εξυπηρετούσαν τη γερμανική πρωτεύουσα.
Τα αεροδρόμια του Τέγκελ και του Σόνεφελντ θα κλείσουν (το Βίλι Μπραντ θα κληρονομήσει μέρος των εκτάσεων του δεύτερου), ενώ το πρώτο οριστικό λουκέτο έχει ήδη μπει στο Τέμπελχοφ.
Το αεροδρόμιο «Willy Brandt» επρόκειτο να ανοίξει, σύμφωνα με τον αρχικό προγραμματισμό στις 3 Ιουνίου 2012, ωστόσο, ένα πρόβλημα στα συστήματα πυρασφάλειας που εντοπίστηκε λίγες εβδομάδες νωρίτερα καθυστέρησε την έναρξη λειτουργίας.
Ακολούθησαν και νέες μεταθέσεις της ημερομηνίας εγκαινίων εντός του 2012 και στη συνέχεια την άνοιξη του 2013 (συγκεκριμένα τον Μάρτιο).
Τελικώς, ανακοινώθηκε ότι ούτε εκείνη η ημερομηνία μπορούσε να τηρηθεί.
Το νέο υπερ-αεροδρόμιο, με έκταση 1.470 εκταρίων και δύο αεροδιαδρόμους, θα είναι εξοπλισμένο με τα πιο σύγχρονα τεχνολογικά συστήματα και σκοπεύει να «συναγωνίζεται» το αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης και τα υπόλοιπα «υπερ-αεροδρόμια» της Ευρώπης.
Όταν τεθεί σε λειτουργία, θα είναι η κατάληξη πολυετών σχεδιασμών για τη δημιουργία ενός και μοναδικού αεροδρομίου που θα αναλάβει το έργο των αρχικά τριών (πλέον δύο) αεροδρομίων που εξυπηρετούσαν τη γερμανική πρωτεύουσα.
Τα αεροδρόμια του Τέγκελ και του Σόνεφελντ θα κλείσουν (το Βίλι Μπραντ θα κληρονομήσει μέρος των εκτάσεων του δεύτερου), ενώ το πρώτο οριστικό λουκέτο έχει ήδη μπει στο Τέμπελχοφ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου