INFORMATIONS HERE TO WATCH

Η Δεύτερη σε Κυκλοφορία Εφημερίδα των Ελλήνων του Βερολίνου: http://www.berlin-athen.eu/
BIOGRAFIKO: http://www.biografikotsirigotis.blogspot.com
ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΣΟΒΑΡΕΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΕΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΣΕ ΜΕΓΑΛΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΣ ΜΕ ΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ-ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟ-LIQUIDATOR ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΙΓΩΤΗ ΕΔΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ BLOG: http://televisiontsirigotis.blogspot.gr/
ΠΟΛΥ ΠΑΛΙΕΣ ΣΟΒΑΡΕΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ-ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥ-LIQUIDATOR ΚΑΙ ΔΗΛΑΔΗ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΙΓΩΤΗ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΟΝΟΜΑΣΙΑ "Ο ΚΟΣΜΟΣ" ΕΔΩ ΣΕ ΑΥΤΟ TO BLOG ΩΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ:
http://kosmostsirigotis.blogspot.gr/
ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΙΓΩΤΗ ΜΕ ΝΕΕΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ:
http://tsirigotis333.wix.com/fotostsirigotis
ΕΠΙΣΗΜΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ-ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥ-LIQUIDATOR ΚΑΙ ΕΚΔΟΤΗ ΤΗΣ YELLOW JOURNAL ΟΜΟΓΕΝΕΙΑΚΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ ΤΟΥ ΒΕΡΟΛΙΝΟΥ ΕΔΩ:
http://tsirigotis333.wix.com/tsirigotisgiannis
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΟΜΠΗ ΜΕ ΘΕΜΑ Ο ΤΑΦΟΣ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΣΤΗΝ ΑΜΦΙΠΟΛΗ ΚΑΙ Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΛΛΗΝ ΠΟΛΙΤΗΣ ΣΤΟ DNA! KAI ΣΤΟ ΗΧΩΡ! ΕΣΣΕΤΑΙ ΗΜΑΡ...!!! ΕΚΠΟΜΠΗ: "Η ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΚΕΨΗ" ΜΕ ΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ-ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟ ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΙΓΩΤΗ:ΕΡΡΩΣΘΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΝΔΡΟΜΕΔΙΑΝΟΙ ΕΛ ΣΕΙΡΙΟΙ ΑΠΟΓΟΝΟΙ!http://tsirigotis333.wix.com/anchientgreekshow
ΤΟ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ ΓΙΑ ΤΟΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΦΑΣΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΝΕΟ-ΝΑΖΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟΥ ΤΣΙΡΙΓΩΤΗ ΓΙΑΝΝΗ: http://rtltsirigoits.blogspot.gr/

ΔΕΚΑΩΡΗ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΕΚΠΟΜΠΗ "ΦΩΤΙΑ" ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΠΕΣΙΑΛΙΤΕ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΙΓΩΤΗ ΜΕ ΤΗΝ ΟΝΟΜΑΣΙΑ "Ο ΚΟΣΜΟΣ" ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΟΥ ΣΤΟ ΒΕΡΟΛΙΝΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΗΝ "ΤΗΕ ΥΕLLOW JOURNAL" ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ! ΘΑ ΒΓΕΙ ΤΟ ΚΛΑΠΕΤΟ ΣΑΣ ΛΑΕ ΕΑΝ ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΗΣ! ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΘΑ ΓΑΜΗΘΟΥΝ ΤΗΣ ΣΙΩΝ ΟΛΑ! Η ΕΚΠΟΜΠΗ "Ο ΚΟΣΜΟΣ" ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΕΚΠΟΜΠΗ ΣΤΟ ΝΕΟ ΚΑΝΑΛΙ ΤΗΣ ΓΙΑΝΝΑΣ ΤΟΝ ΕΠΩΜΕΝΟ ΟΚΤΩΒΡΙΟ ΤΟΥ 2015! ΔΗΛΑΔΗ, Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΡΙΓΩΤΗΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΙΟ ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΟΣ ΝΟ1. ΜΕΓΑΛΟΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ-ΜΕΓΑΛΟΕΚΠΟΜΠΑΡΧΗΣ ΚΑΙ ΤΥΠΟΥ ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΣ ΣΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΝΕΟ ΤΗΣ ΓΙΑΝΝΑΣ ΠΟΥ ΙΔΡΥΕΤΑΙ!.... ΜΕ ΤΗΝ ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΒΕΒΑΙΑ: "Ο ΚΟΣΜΟΣ"!.... ΘΑ ΞΕΣΚΗΣΤΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΤΟΥ!....
ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΟΛΗ ΕΔΩ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ YOUTUBESITE (GIANNIS TSIRIGOTIS CHANNEL) EΔΩ:
ΤΟ ΜΟΝΤΑΖ ΤΟ ΕΚΑΝΕ Ο ΙΔΙΟΣ ΦΥΣΙΚΑ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ Ο ΤΣΙΡΙΓΩΤΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ! 3 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΣΧΕΔΟΝ ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ ΑΠΟΔΗΜΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΗΣ ΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΝ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΕΩΣ ΣΗΜΕΡΑ!.....
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΠΟΙΟΙ ΣΑΣ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ! ΜΟΝΟ ΣΑΤΑΝΑΔΕΣ, ΔΑΙΜΩΝΕΣ, ΣΙΩΝΙΣΤΕΣ, ΜΑΣΩΝΟΙ, ΚΑΙ ΣΑΥΡΕΣ!
ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΟΙ ΝΕΦΕΛΙΜ ΤΩΝ ΤΑΡΤΑΡΩΝ ΔΡΑΚΩΝΙΑΝΟΙ ΕΡΠΕΤΑ ΚΑΙ ΜΑΛΤΣΕX ΣΚΥΛΟΙ KAI ΒΡΥΚΟΛΑΚΕΣ ΑΙΜΑΤΟΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΚΑΙ ΣΑΡΚΑΣ! ΟΛΟΙ ΒΕΒΑΙΑ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΙ ΜΟΡΦΗ ΠΟΥ ΖΟΥΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ! ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΕΥΚΟΛΑ ΕΙΔΗΣΗ! Η ΕΚΠΟΜΠΗ " Ο ΚΟΣΜΟΣ" ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΗΔΗ 4,5 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΣΙΡΙΓΩΤΗ ΓΙΑΝΝΗ ΜΕ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΤΟΥ ΤΟ ΕΥΡΥ!....
O ΓΕΡΜΑΝΙΚΟΣ ΤΟΥ ΒΕΡΟΛΙΝΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ (DEUTSCHER FACHJOURNALISTEN VERBAND BERLIN -DFJV-) ME THN EΠΙΣΗΜΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ: WWW.DFJV.DE

(1508.2015) 15 ΑΥΓΟΥΣΤΟ ΤΗΣ ΠΑΝΓΙΑΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΝΗΜΕΡΑ (ΘΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ! ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΣΒΗΝΕΙ! ΣΑΤΑΝΑΔΕΣ 666 ΚΙ ΤΣΙΧΑΝΤ ΠΑΝΤΟΥ! ΜΕΙΩΝΟΤΗΤΑ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ! ΑΓΑΠΗΤΕ ΠΡΟΕΔΡΕ ΤΗΣ ΡΩΣΙΚΗΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΩΡΙΑΣ ΤΗΣ ΣΗΜΕΡΙΝΗΣ, ΚΕ. ΒΛΑΔΙΜΗΡΕ ΠΟΥΤΙΝ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΖΗΤΑ ΕΠΙΓΟΝΤΩΣ ΔΡΑΣΤΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΠΡΩΤΟΥ ΣΒΗΣΕΙ Η ΕΛΛΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΑΡΤΗ! ΚΑΙ Η ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣΥΝΗ ΚΑΙ Ο ΛΑΟΣ ΓΙΝΕΙ ΣΚΛΑΒΟΣ ΤΗΣ ΣΙΩΝ ΚΑΙ ΒΡΩΜΟΕΒΡΙΑΩΝ ΤΟΥ ΡΟΤΣΙΛΝΤ ΜΑΖΙ ΜΕ ΟΛΟ ΤΟ ΕΙΣΒΟΛΙΚΟ ΙΣΛΑΜ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΟ-ΑΝΕΛ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΜΕΙΩΨΗΦΙΑ ΚΑΙ ΑΠΑΤΗΣ ΚΑΙ ΕΒΡΑΙΟ ΜΑΣΩΝΟΥ ΙΛΛΟΥΜΙΝΑΤΙ ΛΑΟΠΛΑΝΟΥ ΨΕΥΤΗ ΑΛΕΞΗ ΤΣΙΠΡΑ! ΔΡΑΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΜΕΣΑ1 ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΗΝ ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΚΠΟΜΠΗ "Ο ΚΟΣΜΟΣ" ΠΟΥ ΕΠΙΜΕΛΗΘΗΚΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΣΤΙΣ 15.08.2015 ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΡΙΩΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΣΟΒΑΡΟ ΖΗΤΗΜΑ ΕΔΩ:
ΠΑΛΙΑ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΑΠΟΔΗΜΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΕΚΠΟΜΠΗ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΚΡΑΤΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ ΣΤΗΝ Ο ΜΑΓΔΕΒΟΥΡΓΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΟΛΩΝΙΑ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΙΓΩΤΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΤΟΣ 2008 ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΟΝΟΜΑΣΙΑ "THE YELLOW JOURNAL": ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΕΔΩ ΣΤΟ ΛΙΝΚ ΕΔΩ ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΚΑΙ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ:
THE HERMES IN VESTMENTS CORPORATION (CONCERN) AT THE AGE OF THE YEAR 2023 AND AFTER THE WW3 IN KONSTANTINOPLE:

Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2012

Συνέντευξη από το Γωγουλίνι εδώ στην YELLOW JOURNAL

Η συνέντευξη έγινε δια μέσω του facebook!

GOGO:  Γιάννη μου πρώτα από όλα να σε ευχαριστήσω για την τιμή που που κάνεις...  Tsirigotis: 
Tίποτε εσύ έχεις δια μέσω την YELLOW JOURNAL την δυνατότητα να επικοινωνήσεις με το κοινό στο εξωτερικό και με τους θαυμαστές σου στην Γερμανία!
Καλώς σας βρήκαμε στην ομογενειακή εφημερίδα του Βερολίνου... Τι μήνυμα στέλνεις στους ομογενείς μας στην Γερμανία με την κρίση και την φτώχεια που υπάρχει στην πατρίδα Ελλάδα μας?
GOGO:  Εγώ θα δώσω ένα ελπιδοφώνο μήνυμα ότι η δύναμη του θεού είναι μεγάλι και μας επιφυλάσει καλύτερες μέρες.  Εμείς το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να χαμογελάμε όσο μπορούμε και να προσευχόμαστε με πίστη...
Tsirigotis:  O Φλωρηνιώτης είναι συνεργάσημος ή επειδή είναι μεγαλύτερος σας συμβουλέυει στην συνεργασίας σας και είναι αυστηρός μάνατζερ>
GOGO:  Ο Κος. Γιάννης Φλωρινιώτης για μένα είναι ο δεύτερος πατέρας μου. Μετά δάσκαλός μου  και φίλος μου. Δεν του κρύβω τίποτε και τον σέβομαι πάρα πολύ αλλά και τον αγαπώ υπερβολικά.....  Και χαίρομαι που έχω βαπτίσει την κορούλα της Αννούλας και έτσι είμαστε μια ευτηχισμένη οικογένεια.  Ότι και να μου λέει είναι για το καλό μου και χαίρομαι πολύ για αυτό!...
Tsirigotis:  Αυτήν την εποχή είσαι δεσμευμένη και έχεις αγόρι.... κάτι βλέπω στις φωτογραφίες...   H Γωγουλίνι μεγάλωσε πρέπει να παντρευτεί... δεν πρέπει?
GOGO:  Χαχα...  Είμαι πολύ αυστηρή με τους άνδρες για να πώ ότι δεσμεύομαι και πρέπει να βρώ τον ιδανικό....  Έιμαι όμως πολύ τυχερή που με φλερτάρουν άρκετοί οπότε έχω και την πολυτέλεια να επιλέγω....  Ο προορισμός του ανθρώπου είναι να παντρεύεται και να κάνει οικογένεια όμως δεν έκρινα κάποιον κατάλληλο μέχρι τώρα να γίνω μάνα και να είμαι μόνο για αυτόν.... 
Tsirigotis:  Πιστεύεις ότι η φιλία με άνδρα μπορεί να γίνει ερωτική σχέση?


GOGO: 
Έχω πείρα πάνω σε αυτό και μάλιστα πρόσφατι.  Και θα σου πώ ότι ήταν η ποιό αποτυχημένη μου σχέση.  Είμασταν ένα χρόνο φίλοι πρίν και κάποια στιγμή κατέληξε σε έρωτα με αποτέλεσμα τώρα να μήν θέλει να βλέπει ο ένας τον άλλον ούτε κάν ζωγραφιστό  χαχα...  Απλά θα σου πώ ότι όταν σε κυριαρχεί το συναίσθημα, τότε ο άνθρωπος αλλάζει...  Αύτό το καιρό είμαι στην καλύτερή μου φάση επαγγελματικά....
Tsirigotis:  Τα σχέδιά σου τα επαγγελματικά και τώρα με τι ασχολείσαι... 
GOGO: Εμφανίζομαι με τον Ντερέκ Λιόντι σε όλα τα CLUB της Αττικής και η μόνιμή μου έδρα είναι το LΑMDA CLUB κάθε Κυριακή που για δεύτερη συνεχή χρονιά συνεχίζουμε δυναμικά....  Πρόσφατα κυκλοφώρησε το νέο μου τραγούδι με τίτλο: "Πως φτάσαμε ώς εδώ .."που είναι μια ερωτική μπαλάντα από την play music σε στοίχο και μουσική του Αλέξη Στεφάνη.  Επίσης να σημειώσω να πώ για την αξιόλογη συνεργασία μου για το κατάλογο 2012 που έκανα με μούσα εμένα στα κορυφαία καλλυντικά atelier από την Μαρία Βεσκούκη και τώρα βρίσκομαι στα γυρίσματα του ολόφρεσκου βίντεο κλίπ μου με την υπογραφή τις funky glam. 
Tsirigotis: 
Oικονομικά τα βγάζεις πέρα και μαζεύεις για τις δύσκολες στιγμές λεφτά? Δηλαδή όταν πλέον γεράσεις και δεν θα είσαι ωραία και νέα? Kαι με το DATA TYPE που τυχαίνει να είναι ξαδέλφια μου αυτοί που το έχουν δηλαδή ο Βασίλης Αδαμόπουλος με την Τζένη Μπαρμαγιάννη τι θα κάνεις φέτος?
GOGO: 
Γενικά είμαι τις άποψης επειδή διανοίουμε δύσκολες μέρες πρέπει να σεβόμαστε τον κόπο μας....  Με τον εκπαιδευτικό όμιλο DATA TYPE έχω συνεχή συνεργασία γιατί όπως σου είπα με χρησημοποιούν και ώς μούσα στα προϊόντα τους και πρόσφατα εμφανίστηκα με το προσωπικό μου SHOW την έκθεση ομορφιάς που πραγματοποίησε και τους ευχαριστώ πολύ!....
 Tsirigotis:  Τελευταία ερώτηση....  Με την πολιτική θα ασχοληθείς καθόλου...  Πλησιάζουν στις 8 Απρίλη εκλογές....  Γιατί δεν γίνεσαι βουλευτίνα με κάποιο κόμμα καινούργιο...  Για παράδειγμα με τον Καμμένο που τώρα το ιδρύει το κόμμα!....
GOGO: 
Ο Καθένας στο είδος του νομίζω ότι πρέπει να είναι....  Και εγώ κάνω αυτό που ξέρω καλύτερα δηλαδή να τραγουδάω και να κάνω τον κόσμο να περνάει καλά....!!! 
Tsirigotis:  Και μια ακόμη!...  Ποιον άνδρα της Show Biz θαυμάζεις και τι κοιτάς σε ένα άνδρα!..... 
GOGO: 
Θαυμάζω πολύ τον Δημήτρη Ουγγαρέζο που είναι πολύ γοητευτικός και έξυπνος και με πολύ χιούμορ κάτι που με τρελένει και είναι ακριβώς το πρώτυπό μου!...
Τον άνδρα με τον οποίο θα τον επιλέξω και που θα είναι δίπλα μου τον θέλω με τα εξής χαρακτηριστικά:  α.)  ¨ομορφος αρενωπός με ευγενικούς τρόπους και με καλή καρδιά...  β.) Δημιουργικός και τζέντελμάν και τετραπέρατος και κύριος άνδρας με Α Κεφαλαίο....
Tsirigotis:  Σε ευχαριστούμε και να σε καλά!   Γωγουλίνη... Πάντα επιτυχίες στην ζωή σου συο ευχόμαστε!....
GOGO: 
Ευχαριστώ πολύ για την φιλοξενεία!....









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου