Αδιαπραγμάτευτη η απελευθέρωση του κλάδου των ταξί, όπως επισημαίνει ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Γιάννης Ραγκούσης.
"Στόχος μας είναι η συνολική αναβάθμιση του επαγγέλματος με ελεύθερη πρόσβαση, ποιότητα στο προσωπικό, την ασφάλεια και τις περιβαλλοντικές προδιαγραφές", σημειώνει σε....
συνέντευξή του στην Καθημερινή της Κυριακής.
Ακόμα κάνει λόγο για μία "αντιπαράθεση του δημόσιου συμφέροντος με οργανωμένα συντεχνιακά συμφέροντα και ολιγαρχικές νοοτροπίες" και επισημαίνει ότι "η άδεια ταξί είναι δημόσιο αγαθό και δεν μπορεί να πωλείται στη μαύρη αγορά έως 150.000 ευρώ, γεγονός που παράγει ένα τζίρο παραοικονομίας που υπερβαίνει τα δισεκατομμύρια".
Παρουσιάζοντας τον πυρήνα των προτάσεών του, ο υπουργός Υποδομών ξεκαθαρίζει πως θα υπάρξει μηδενική ανοχή στη φοροδιαφυγή και στην ιδιοποίηση της δημόσιας περιουσίας και τονίζει πως η λύση που θα δοθεί θα διασφαλίζει τη συνολική αναβάθμιση του επαγγέλματος τόσο στις συμβατικές του μορφές, όσο και στις νέες μορφές υπηρεσιών που έχει ανάγκη ο τουρισμός.
Βασικός στόχος μάλιστα, όπως τονίζει, είναι η τόνωση της απασχόλησης με όρους κοινωνικής δικαιοσύνης, δηλαδή ίσων ευκαιριών για όλους.
Σημειώνει πως η κατάσταση στην οικονομία παραμένει οριακή και τονίζει πως αυτό που προέχει είναι η σταθεροποίησή της.
"Πρέπει να σταματήσουμε κάθε ωραιοποίηση. Βρισκόμαστε σε οριακή κατάσταση και αυτό που απαιτείται είναι η σταθεροποίηση της οικονομίας. Μόνος δρόμος, ο ανήφορος των μεταρρυθμίσεων", υπογραμμίζει.
Απαντώντας στην κριτική που του ασκείται ακόμα και εντός του ΠΑΣΟΚ για τη στάση που κρατά, επισημαίνει πως είναι απαραίτητο να προχωρήσουν όλες εκείνες οι δομικές αλλαγές.
"Στόχος μας είναι η συνολική αναβάθμιση του επαγγέλματος με ελεύθερη πρόσβαση, ποιότητα στο προσωπικό, την ασφάλεια και τις περιβαλλοντικές προδιαγραφές", σημειώνει σε....
συνέντευξή του στην Καθημερινή της Κυριακής.
Ακόμα κάνει λόγο για μία "αντιπαράθεση του δημόσιου συμφέροντος με οργανωμένα συντεχνιακά συμφέροντα και ολιγαρχικές νοοτροπίες" και επισημαίνει ότι "η άδεια ταξί είναι δημόσιο αγαθό και δεν μπορεί να πωλείται στη μαύρη αγορά έως 150.000 ευρώ, γεγονός που παράγει ένα τζίρο παραοικονομίας που υπερβαίνει τα δισεκατομμύρια".
Παρουσιάζοντας τον πυρήνα των προτάσεών του, ο υπουργός Υποδομών ξεκαθαρίζει πως θα υπάρξει μηδενική ανοχή στη φοροδιαφυγή και στην ιδιοποίηση της δημόσιας περιουσίας και τονίζει πως η λύση που θα δοθεί θα διασφαλίζει τη συνολική αναβάθμιση του επαγγέλματος τόσο στις συμβατικές του μορφές, όσο και στις νέες μορφές υπηρεσιών που έχει ανάγκη ο τουρισμός.
Βασικός στόχος μάλιστα, όπως τονίζει, είναι η τόνωση της απασχόλησης με όρους κοινωνικής δικαιοσύνης, δηλαδή ίσων ευκαιριών για όλους.
Σημειώνει πως η κατάσταση στην οικονομία παραμένει οριακή και τονίζει πως αυτό που προέχει είναι η σταθεροποίησή της.
"Πρέπει να σταματήσουμε κάθε ωραιοποίηση. Βρισκόμαστε σε οριακή κατάσταση και αυτό που απαιτείται είναι η σταθεροποίηση της οικονομίας. Μόνος δρόμος, ο ανήφορος των μεταρρυθμίσεων", υπογραμμίζει.
Απαντώντας στην κριτική που του ασκείται ακόμα και εντός του ΠΑΣΟΚ για τη στάση που κρατά, επισημαίνει πως είναι απαραίτητο να προχωρήσουν όλες εκείνες οι δομικές αλλαγές.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου