Στο μακρινό Μικότο της Ιαπωνίας, ο Θανάσης Φραγκής παρουσιάζει τα ελληνικά προϊόντα -ελιές, γιαούρτι, τυριά και βεβαίως κρασιά- σε μια εποχή που η Αθήνα έχει καταστήσει ως γκουρμέ το σούσι. Η επιχείρησή του έχει την επωνυμία Nostimia.com και εισάγει το 80% των ελληνικών τυποποιημένων επώνυμων προϊόντων στην Ιαπωνία, τα οποία διαθέτει σε καταστήματα λιανικής, ξενοδοχεία, εστιατόρια, αλλά και μέσω Διαδικτύου.
Ο Θανάσης Φραγκής ίδρυσε την εταιρεία Νοστιμιά το 2001, με σκοπό την εισαγωγή ελληνικών παραδοσιακών και βιολογικών τροφίμων και κρασιών. Από την Εύβοια βρέθηκε στην Αγγλία όπου γνώρισε τη Ιαπωνέζα γυναίκα του. Τελικά αποφάσισαν να ζήσουν στην Απω Ανατολή, στη γη του Ανατέλλοντος Ηλίου. Ο τζίρος του αυξάνεται κάθε χρόνο κατά 20%, χωρίς την αιγίδα κάποιου ελληνικού δημόσιου οργανισμού.
«Oτι και αν κάνουμε, το κάνουμε μόνοι μας χωρίς καμιά βοήθεια από την Ελλάδα. Δεν έχει γίνει καμία ουσιαστική προσπάθεια από την Ελλάδα για την προώθηση και τη διαφήμιση της επιχειρήσης μας». Αυτό είναι και το μόνο παράπονο του κ. Φραγκή από την πατρίδα.
Ο Θανάσης Φραγκής ίδρυσε την εταιρεία Νοστιμιά το 2001, με σκοπό την εισαγωγή ελληνικών παραδοσιακών και βιολογικών τροφίμων και κρασιών. Από την Εύβοια βρέθηκε στην Αγγλία όπου γνώρισε τη Ιαπωνέζα γυναίκα του. Τελικά αποφάσισαν να ζήσουν στην Απω Ανατολή, στη γη του Ανατέλλοντος Ηλίου. Ο τζίρος του αυξάνεται κάθε χρόνο κατά 20%, χωρίς την αιγίδα κάποιου ελληνικού δημόσιου οργανισμού.
«Oτι και αν κάνουμε, το κάνουμε μόνοι μας χωρίς καμιά βοήθεια από την Ελλάδα. Δεν έχει γίνει καμία ουσιαστική προσπάθεια από την Ελλάδα για την προώθηση και τη διαφήμιση της επιχειρήσης μας». Αυτό είναι και το μόνο παράπονο του κ. Φραγκή από την πατρίδα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου