INFORMATIONS HERE TO WATCH

Η Δεύτερη σε Κυκλοφορία Εφημερίδα των Ελλήνων του Βερολίνου: http://www.berlin-athen.eu/
BIOGRAFIKO: http://www.biografikotsirigotis.blogspot.com
ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΣΟΒΑΡΕΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΕΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΣΕ ΜΕΓΑΛΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΣ ΜΕ ΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ-ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟ-LIQUIDATOR ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΙΓΩΤΗ ΕΔΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ BLOG: http://televisiontsirigotis.blogspot.gr/
ΠΟΛΥ ΠΑΛΙΕΣ ΣΟΒΑΡΕΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ-ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥ-LIQUIDATOR ΚΑΙ ΔΗΛΑΔΗ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΙΓΩΤΗ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΟΝΟΜΑΣΙΑ "Ο ΚΟΣΜΟΣ" ΕΔΩ ΣΕ ΑΥΤΟ TO BLOG ΩΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ:
http://kosmostsirigotis.blogspot.gr/
ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΙΓΩΤΗ ΜΕ ΝΕΕΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ:
http://tsirigotis333.wix.com/fotostsirigotis
ΕΠΙΣΗΜΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ-ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥ-LIQUIDATOR ΚΑΙ ΕΚΔΟΤΗ ΤΗΣ YELLOW JOURNAL ΟΜΟΓΕΝΕΙΑΚΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ ΤΟΥ ΒΕΡΟΛΙΝΟΥ ΕΔΩ:
http://tsirigotis333.wix.com/tsirigotisgiannis
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΟΜΠΗ ΜΕ ΘΕΜΑ Ο ΤΑΦΟΣ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΣΤΗΝ ΑΜΦΙΠΟΛΗ ΚΑΙ Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΛΛΗΝ ΠΟΛΙΤΗΣ ΣΤΟ DNA! KAI ΣΤΟ ΗΧΩΡ! ΕΣΣΕΤΑΙ ΗΜΑΡ...!!! ΕΚΠΟΜΠΗ: "Η ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΚΕΨΗ" ΜΕ ΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ-ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟ ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΙΓΩΤΗ:ΕΡΡΩΣΘΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΝΔΡΟΜΕΔΙΑΝΟΙ ΕΛ ΣΕΙΡΙΟΙ ΑΠΟΓΟΝΟΙ!http://tsirigotis333.wix.com/anchientgreekshow
ΤΟ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ ΓΙΑ ΤΟΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΦΑΣΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΝΕΟ-ΝΑΖΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟΥ ΤΣΙΡΙΓΩΤΗ ΓΙΑΝΝΗ: http://rtltsirigoits.blogspot.gr/

ΔΕΚΑΩΡΗ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΕΚΠΟΜΠΗ "ΦΩΤΙΑ" ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΠΕΣΙΑΛΙΤΕ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΙΓΩΤΗ ΜΕ ΤΗΝ ΟΝΟΜΑΣΙΑ "Ο ΚΟΣΜΟΣ" ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΟΥ ΣΤΟ ΒΕΡΟΛΙΝΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΗΝ "ΤΗΕ ΥΕLLOW JOURNAL" ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ! ΘΑ ΒΓΕΙ ΤΟ ΚΛΑΠΕΤΟ ΣΑΣ ΛΑΕ ΕΑΝ ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΗΣ! ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΘΑ ΓΑΜΗΘΟΥΝ ΤΗΣ ΣΙΩΝ ΟΛΑ! Η ΕΚΠΟΜΠΗ "Ο ΚΟΣΜΟΣ" ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΕΚΠΟΜΠΗ ΣΤΟ ΝΕΟ ΚΑΝΑΛΙ ΤΗΣ ΓΙΑΝΝΑΣ ΤΟΝ ΕΠΩΜΕΝΟ ΟΚΤΩΒΡΙΟ ΤΟΥ 2015! ΔΗΛΑΔΗ, Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΡΙΓΩΤΗΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΙΟ ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΟΣ ΝΟ1. ΜΕΓΑΛΟΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ-ΜΕΓΑΛΟΕΚΠΟΜΠΑΡΧΗΣ ΚΑΙ ΤΥΠΟΥ ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΣ ΣΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΝΕΟ ΤΗΣ ΓΙΑΝΝΑΣ ΠΟΥ ΙΔΡΥΕΤΑΙ!.... ΜΕ ΤΗΝ ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΒΕΒΑΙΑ: "Ο ΚΟΣΜΟΣ"!.... ΘΑ ΞΕΣΚΗΣΤΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΤΟΥ!....
ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΟΛΗ ΕΔΩ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ YOUTUBESITE (GIANNIS TSIRIGOTIS CHANNEL) EΔΩ:
ΤΟ ΜΟΝΤΑΖ ΤΟ ΕΚΑΝΕ Ο ΙΔΙΟΣ ΦΥΣΙΚΑ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ Ο ΤΣΙΡΙΓΩΤΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ! 3 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΣΧΕΔΟΝ ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ ΑΠΟΔΗΜΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΗΣ ΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΝ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΕΩΣ ΣΗΜΕΡΑ!.....
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΠΟΙΟΙ ΣΑΣ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ! ΜΟΝΟ ΣΑΤΑΝΑΔΕΣ, ΔΑΙΜΩΝΕΣ, ΣΙΩΝΙΣΤΕΣ, ΜΑΣΩΝΟΙ, ΚΑΙ ΣΑΥΡΕΣ!
ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΟΙ ΝΕΦΕΛΙΜ ΤΩΝ ΤΑΡΤΑΡΩΝ ΔΡΑΚΩΝΙΑΝΟΙ ΕΡΠΕΤΑ ΚΑΙ ΜΑΛΤΣΕX ΣΚΥΛΟΙ KAI ΒΡΥΚΟΛΑΚΕΣ ΑΙΜΑΤΟΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΚΑΙ ΣΑΡΚΑΣ! ΟΛΟΙ ΒΕΒΑΙΑ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΙ ΜΟΡΦΗ ΠΟΥ ΖΟΥΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ! ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΕΥΚΟΛΑ ΕΙΔΗΣΗ! Η ΕΚΠΟΜΠΗ " Ο ΚΟΣΜΟΣ" ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΗΔΗ 4,5 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΣΙΡΙΓΩΤΗ ΓΙΑΝΝΗ ΜΕ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΤΟΥ ΤΟ ΕΥΡΥ!....
O ΓΕΡΜΑΝΙΚΟΣ ΤΟΥ ΒΕΡΟΛΙΝΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ (DEUTSCHER FACHJOURNALISTEN VERBAND BERLIN -DFJV-) ME THN EΠΙΣΗΜΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ: WWW.DFJV.DE

(1508.2015) 15 ΑΥΓΟΥΣΤΟ ΤΗΣ ΠΑΝΓΙΑΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΝΗΜΕΡΑ (ΘΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΟΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ! ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΣΒΗΝΕΙ! ΣΑΤΑΝΑΔΕΣ 666 ΚΙ ΤΣΙΧΑΝΤ ΠΑΝΤΟΥ! ΜΕΙΩΝΟΤΗΤΑ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ! ΑΓΑΠΗΤΕ ΠΡΟΕΔΡΕ ΤΗΣ ΡΩΣΙΚΗΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΩΡΙΑΣ ΤΗΣ ΣΗΜΕΡΙΝΗΣ, ΚΕ. ΒΛΑΔΙΜΗΡΕ ΠΟΥΤΙΝ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΖΗΤΑ ΕΠΙΓΟΝΤΩΣ ΔΡΑΣΤΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΠΡΩΤΟΥ ΣΒΗΣΕΙ Η ΕΛΛΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΑΡΤΗ! ΚΑΙ Η ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣΥΝΗ ΚΑΙ Ο ΛΑΟΣ ΓΙΝΕΙ ΣΚΛΑΒΟΣ ΤΗΣ ΣΙΩΝ ΚΑΙ ΒΡΩΜΟΕΒΡΙΑΩΝ ΤΟΥ ΡΟΤΣΙΛΝΤ ΜΑΖΙ ΜΕ ΟΛΟ ΤΟ ΕΙΣΒΟΛΙΚΟ ΙΣΛΑΜ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΟ-ΑΝΕΛ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΜΕΙΩΨΗΦΙΑ ΚΑΙ ΑΠΑΤΗΣ ΚΑΙ ΕΒΡΑΙΟ ΜΑΣΩΝΟΥ ΙΛΛΟΥΜΙΝΑΤΙ ΛΑΟΠΛΑΝΟΥ ΨΕΥΤΗ ΑΛΕΞΗ ΤΣΙΠΡΑ! ΔΡΑΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΜΕΣΑ1 ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΗΝ ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΚΠΟΜΠΗ "Ο ΚΟΣΜΟΣ" ΠΟΥ ΕΠΙΜΕΛΗΘΗΚΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΣΤΙΣ 15.08.2015 ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΙΡΙΩΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΣΟΒΑΡΟ ΖΗΤΗΜΑ ΕΔΩ:
ΠΑΛΙΑ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΑΠΟΔΗΜΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΕΚΠΟΜΠΗ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΚΡΑΤΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ ΣΤΗΝ Ο ΜΑΓΔΕΒΟΥΡΓΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΟΛΩΝΙΑ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΤΣΙΡΙΓΩΤΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΤΟΣ 2008 ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΟΝΟΜΑΣΙΑ "THE YELLOW JOURNAL": ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΕΔΩ ΣΤΟ ΛΙΝΚ ΕΔΩ ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΚΑΙ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ:
THE HERMES IN VESTMENTS CORPORATION (CONCERN) AT THE AGE OF THE YEAR 2023 AND AFTER THE WW3 IN KONSTANTINOPLE:

Τρίτη 1 Οκτωβρίου 2013

Χριστίνα Λαμπίρη: «Από τη μια στιγμή στην άλλη βρέθηκα στο μηδέν»

H δημοσιογράφος μιλάει στο People για τη νύχτα που άλλαξε η ζωή της, την πιο έντονη στιγμή της στο Star, τον πρώτο της γάμο, την κόρη της, Μαρίσα, το σύζυγό της, Θανάση Αδαμόπουλο, αλλά και για κάτι που απεχθάνεται όσο τίποτε άλλο.
Γεννήθηκε στην Αθήνα. Mέχρι τα 6 της ζούσε στους Αμπελόκηπους. Στα παιδικά της μάτια όλα φάνταζαν τεράστια. «Νόμιζα ότι έμενα σε μια λεωφόρο και ότι το σπίτι μας ήταν τεράστιο. Στην πραγματικότητα, ήταν ένα ρετιρέ στον 5ο όροφο με μια πολύ μεγάλη βεράντα». Ο πατέρας της, Σπύρος Λαμπίρης, είχε επιχείρηση με φωτιστικά, ενώ η μητέρα της, Καίτη, ήταν η κλασική νοικοκυρά. «Όταν ήμουν μικρή, μου είχε πει η μητέρα μου ότι υπνοβατούσα και έκανα ποδήλατο μέσα στο σπίτι» αποκαλύπτει στο People. Η Χριστίνα τελείωσε την Ιταλική Σχολή Αθηνών στο Γαλάτσι και μετά πήγε στο BCA, όπου σπούδασε μάρκετινγκ και διαφήμιση. «Ανέκαθεν το ψώνιο μου ήταν η δημοσιογραφία. Όσο θυμάμαι τον εαυτό μου, έκανα ανταποκρίσεις πίσω από τα δέντρα. Έπαιρνα κάτι σαν μικρόφωνο και παρίστανα την πολεμική ανταποκρίτρια». Η πρώτη της δουλειά ήταν ορισμένα χρονογραφήματα στο περιοδικό ΕΝΑ, ενώ τα πρώτα της χρήματα τα έβγαλε ως δημοσιογράφος στο περιοδικό Πάνθεον. «Έχω μια εξαιρετική φίλη, την Ιουλία Πιτσούλη, η οποία είναι και η νονά της κόρης μου. Εκείνη μου άνοιξε τις πόρτες. Το πρώτο θέμα που έκανα επί πληρωμή ήταν ένα αφιέρωμα για ταξίδια το καλοκαίρι». Παράλληλα δούλευε και στην επιχείρηση του μπαμπά της. «Ο πατέρας μου δεν θεωρούσε τη δημοσιογραφία επάγγελμα. Είχε την άποψη πως τα κορίτσια είτε εργάζονται στις επιχειρήσεις των γονιών τους (αν υπάρχουν) είτε κάθονται στο σπίτι και κάνουν οικογένεια. Ήταν πολύ παραδοσιακός. Τρώγαμε πάντα όλοι μαζί».



Τηλεοπτικές διαδρομές
1992. Η Χριστίνα πηγαίνει ως δόκιμη δημοσιογράφος στο New Channel. Εκείνη την εποχή, παρουσιαστές του κεντρικού δελτίου ειδήσεων είναι ο Δημήτρης Κωνσταντάρας και η Μένια Παπαδοπούλου. «Δούλευα στο δελτίο ως δόκιμη ρεπόρτερ. Πέρασαν τουλάχιστον επτά-οκτώ μήνες μέχρι να πληρωθώ». Η πρώτη της επαφή με την κάμερα είναι στο δελτίο ειδήσεων του σταθμού, καθώς κάνει διάφορα θέματα και ρεπορτάζ. «Το New Channel ήταν ένα απίστευτο φυτώριο. Ο Γιώργος Λιάγκας ήταν εκεί την ίδια περίοδο, όπως και ο Άκης Παυλόπουλος». Στη συνέχεια ακολούθησε η εκπομπή Best Seller που παρουσίαζε στο Tempo. Είναι Απρίλιος του 2002. Ένα μήνα μετά, η εκπομπή και η Χριστίνα μετακομίζουν στο Star. Ομολογουμένως, το Star και τα έντεκα χρόνια τηλεοπτικής θητείας είναι μεγάλος σταθμός στην καριέρα της. Ποια ήταν η πιο έντονη επαγγελματική στιγμή που έζησε στο συγκεκριμένο τηλεοπτικό σταθμό; «Κάθε μέρα ήταν διαφορετική στο Star. Αυτό που μπορώ να πω με σιγουριά είναι πως στην τελευταία εκπομπή του Super Star ζήτησα από την αρχισυντάκτρια να παίξει στο κλείσιμο της εκπομπής ένα συγκεκριμένο απόσπασμα από την ταινία Terminator με την ατάκα “Hasta la vista, baby” (“Εις το επανιδείν”) του Arnold Schwarzenegger. Αποχαιρέτησα τους τηλεθεατές λέγοντας πως κάποια στιγμή θα τα ξαναπούμε. Ήξερα πως αυτή η εκπομπή δεν επρόκειτo να συνεχιστεί. Τους ευχήθηκα καλό καλοκαίρι και αμέσως μετά έπαιξε το απόσπασμα της ταινίας». Μια επίσης πολύ έντονη στιγμή που έζησα ήταν όταν κόπηκε η μεσημεριανή εκπομπή της Νικολέτας Ράλλη και έφυγε όλη η δημοσιογραφική ομάδα, που ήταν τα παιδιά που δουλεύαμε μαζί. Το ήξερα, αλλά δεν μπορούσα να το πω σε κανέναν. Ήταν πολύ κακή στιγμή για μένα» παραδέχεται στο People.



Ο πρώτος γάμος και η νύχτα που άλλαξε για πάντα τη ζωή της
1989. Η Χριστίνα Λαμπίρη παντρεύεται και μετακομίζει στο Λονδίνο. Νεανικός έρωτας. Όλα έγιναν σε χρόνο dt. «Ήταν μια γνωριμία, μια σχέση και ένας γάμος που δεν έκλεισε χρόνο» εξομολογείται στο People. Πόσο εύκολο είναι για ένα νέο κορίτσι να το διαχειριστεί όλο αυτό; «Ευτυχώς, ήμουν πολύ τυχερή, γιατί είχα κοντά μου όλη μου την οικογένεια, η οποία με στήριξε απόλυτα. Ουσιαστικά με τη Μαρίσα μεγαλώσαμε μαζί. Ήμουν μόλις 24 ετών όταν την πρωτοπήρα στα χέρια μου». Για ποιο λόγο δεν έκανε δεύτερο παιδί; «Δεν ήθελα. Γενικά, δεν είχα στο μυαλό μου καθόλου το γάμο. Τον φοβόμουν. Πίστευα πως ο γάμος σκοτώνει τον έρωτα». Το πιστεύει ακόμα και σήμερα; «Στην ηλικία που είμαι και με τον άντρα που είμαι, όχι. Αντίθετα, κάθε μέρα που περνάει τον αγαπάω περισσότερο. Πολλά πράγματα αλλάζουν στη ζωή μας. Απέκτησα αυτό το κορίτσι, το Μαρισάκι μου, που είναι όλη μου η ζωή. Την περίοδο που γέννησα, άλλαξαν πολλά. Η οικογένειά μου δεν είχε πια καλή οικονομική κατάσταση. Κάποια στιγμή, ο πατέρας μου καταστράφηκε οικονομικά. Η επιχείρηση που είχαμε κάηκε. Από τη μια στιγμή στην άλλη, βρέθηκα στο μηδέν. Όλο το βάρος της επιβίωσης έπεσε σε μένα. Η δουλειά πλέον ήταν θέμα επιβίωσης και ανάγκη. Εκτός από το μικρό διάστημα που ήμουν παντρεμένη και έμενα στην Αγγλία, δεν σταμάτησα ποτέ να δουλεύω. Έχοντας την ασφάλεια της οικογένειας και την ανάγκη της εργασίας, έπεσα με τα μούτρα στη δουλειά. Δεν υπήρχε κανένας χώρος για να σκεφτώ γάμο και οικογένεια. Από τη στιγμή που γέννησα, έκανα σχέση μετά από δύο χρόνια. Το πρώτο διάστημα φοβόμουν πως, αν έκανα σχέση, μπορεί να αρρώσταινε το παιδί μου» λέει χαρακτηριστικά. Η Χριστίνα πέρασε μια εσωτερική μοναξιά, αλλά συνάμα πήρε και ένα εξαιρετικό μάθημα ζωής. «Είμαι ένας άνθρωπος που δεν έχει χαρεί όπως θα έπρεπε τις νίκες στη ζωή του, αλλά δεν επιτρέπω στον εαυτό μου, όσο βάρβαρο κι αν ακούγεται, να χαίρεται, γιατί ξέρω πως όλα αλλάζουν. Ακόμα και στο Star, όταν κάναμε μεγάλες επιτυχίες, απαγόρευα στα παιδιά να βγουν στο διάδρομο με αέρα νικητή. Από τους συνεργάτες μου απαιτώ να είναι συνεπείς, αλλά είμαι πάντα κοντά και τους καλύπτω όποτε χρειαστεί. Θέλω χαμηλούς τόνους και όχι επάρσεις».



Ο άνθρωπος που έφερε 
την ισορροπία στη ζωή της
Ο Θανάσης Αδαμόπουλος είναι ένα πολύ σημαντικό κεφάλαιο στη ζωή της παρουσιάστριας. «Γνωριζόμαστε πάνω από είκοσι χρόνια. Είχαμε μια παράλληλη ζωή. Δεν κάναμε ποτέ παρέα, αλλά ήταν πάντα μέσα στους χώρους που βρισκόμουν. Ήταν γνωστός του πατέρα μου και είχαμε μια οικογενειακή σχέση. Συναντιόμασταν, αλλά μετά κάναμε χρόνια να ξαναβρεθούμε. Είχα να τον δω δέκα χρόνια. Ένα μεσημέρι, πηγαίνω σε ένα διαφημιστικό γραφείο και, όπως είμαι μέσα, ακούω μια γνώριμη φωνή. Στο διπλανό γραφείο ήταν ο Θανάσης. Σε ένα μικρό διαφημιστικό γραφείο στη Μεσογείων. Πάντα βρισκόμασταν, απλά το timing δεν ήταν καλό, καθώς είχαμε και τις ζωές μας παράλληλα. Το θετικό με εμάς τους δύο είναι ότι ήξερε ο ένας τον άλλο σε τελείως διαφορετικές καταστάσεις. Όταν γνωρίζεσαι με έναν καινούριο άνθρωπο, περνάς την περίοδο της αναζήτησης, των ασκήσεων, του εγωισμού. Υπάρχει αυτό το παιχνίδι. Σε μας δεν υπήρχε αυτό» εξομολογείται στο People.



«eXceL!ent»
Η ερώτηση για τον τίτλο της εκπομπής γίνεται η αφορμή να ξεσπάσει σε γέλια: Ποιο θα είναι το XL στο συγκεκριμένο concept; «Δεν υπάρχει XL, αλλά Χριστίνα Λαμπίρη! Βασανιστήκαμε πολύ για να βρούμε όνομα». Η μετεγγραφή του Σταμάτη Μαλέλη στο ΣΚΑΪ δεν είχε καμία απολύτως σχέση με τη σημερινή παρουσία της Χριστίνας Λαμπίρη στο κανάλι, κάτι που σχολιάζει με χιούμορ και η ίδια. «Απλά οφείλεται στην καρμική σχέση που έχω με τον Σταμάτη. Θέλει να γλιτώσει από μένα, αλλά δεν μπορεί. Μόνο αν μεταναστεύσει σε άλλη χώρα! Η αλήθεια είναι πως ό,τι γνωρίζω σε αυτό το επάγγελμα είναι από τις δικές του γνώσεις» παραδέχεται στο People. Πόσο τη βοήθησε η εμπειρία της πίσω από τις κάμερες για τη μετέπειτα πορεία της στον αέρα μιας εκπομπής; «Πάρα πολύ, διότι όταν γνωρίζεις ανά πάσα στιγμή τι γίνεται στο κοντρόλ, αυτό σε βοηθάει πολύ και στον αέρα. Αυτό που δεν μπορώ να κάνω με τίποτα –και είναι μαγκιά όσων παρουσιαστών μπορούν να το κάνουν– είναι να έχω μόνιτορ με εικόνα ανταγωνισμού μέσα στο πλατό. Στην αρχή το είχα, αλλά με δυσκόλεψε και με εκνεύρισε, διότι δεν ασχολούμουν τόσο με την εκπομπή όσο με το τι είχε ο ανταγωνισμός και δεν το είχαμε εμείς» εξομολογείται με απόλυτη ειλικρίνεια στο People. Πέρσι παρουσίαζε δελτίο ειδήσεων. Θα ήθελε να παρουσιάσει το δελτίο ειδήσεων του ΣΚΑΪ; «Νομίζω πως το δελτίο του Star είχε ένα concept στο οποίο μπορούσα να προσαρμοστώ. Γι’ αυτό, άλλωστε, και το έκανα. Δεν νομίζω πως έχω κάποια θέση στην ενημέρωση. Εγώ μπορεί να έχω όποιο απωθημένο θέλω. Μπορεί να νομίζω ότι είμαι η Έλλη Στάη. Σημασία είναι πως αυτό που έχω δώσει στον κόσμο και με έχει γνωρίσει δεν είναι αυτό, αλλά κάτι άλλο. Κι εγώ πρέπει να υπηρετήσω το κάτι άλλο».



Οι σχέσεις της με τους Paparazzi
Σε μια πρόσφατη συνέντευξή της δήλωσε πως έχει να κάνει δώδεκα χρόνια μπάνιο στη θάλασσα, προκειμένου να αποφύγει τους paparazzi. «Αυτό ήταν μια δική μου υπερβολή, μεταξύ αστείου και σοβαρού. Είμαι λίγο υπερβολική στο λόγο μου. Δεν φταίει η συνάδελφος, αλλά εγώ με τον τρόπο που τοποθετήθηκα. Προφανώς κι έχω κάνει μπάνιο. Η αλήθεια είναι πως τα χρόνια που βρισκόμουν σε υπερβολική έκθεση είχα ένα φόβο, αλλά σιγά μην κυνηγήσουν εμένα οι paparazzi. Η ζωή μου δεν ήταν προκλητική. Συνήθως οι paparazzi κυνηγούν ανθρώπους που επιδιώκουν να είναι στους φακούς τους με οποιονδήποτε τρόπο. Στις περισσότερες παιδικές φωτογραφίες έκρυβα το πρόσωπό μου. Σιχαινόμουν και σιχαίνομαι το φωτογραφικό φακό. Όσο καλή σχέση έχω με την κάμερα τόσο κακή έχω με το φακό. Με ενοχλεί το ότι πρέπει να στηθώ και να χαμογελάσω. Οι φωτογραφίες δεν είναι αυθόρμητες» παραδέχεται στο People. Μετά από τόσα χρόνια στην τηλεόραση, έχει κάνει αληθινές φιλίες από το χώρο της showbiz; «Πολύ καλή μου φίλη είναι η Αννίτα Πάνια. Έχουμε πάρα πολύ καλές σχέσεις. Η Αννίτα είναι ένα πανέξυπνο και καθαρό παιδί» λέει η Χριστίνα.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου