Οι Γερμανοί είναι τσιγκούνηδες όσον αφορά το
φαγητό. Ξοδεύουν μόλις το 11% του εισοδήματός τους για τρόφιμα και είναι οι
τελευταίοι της σχετικής κατάταξης στις χώρες της Ευρώπης. Ποιές είναι όμως οι
προτιμήσεις τους;
Οι Γερμανοί δεν ξοδεύουν πολλά χρήματα για φαγητό και για ποτό. Μόλις το 11% του....
εισοδήματός τους ενώ τη δεκαετία του 1950 ξόδευαν σχεδόν το 50%. Δεν είναι όμως το μόνο που άλλαξε. Παράλληλα άλλαξαν και οι γαστριμαργικές τους συνήθειες. Το λουκάνικο πάντως παραμένει στην κορυφή των προτιμήσεων τους. Γύρω στα 60 εκατομμύρια κομμάτια καταναλώνουν κάθε χρόνο. Όμως το λουκάνικο απέκτησε και ανταγωνιστές, όπως το ντονέρ και την πίτσα. Παράλληλα οι Γερμανοί σταμάτησαν να μαγειρεύουν στο σπίτι... αλλά αντ' αυτού περισσότερο στην τηλεόραση. Δεν είναι όμως όλοι το ίδιο, όπως για παράδειγμα ο Βίλφριντ Πέρσκε, από τη Βόννη:
«Είναι υπέροχο να έχεις φίλους και να απολαμβάνεις μαζί τους το φαγητό. Και εδώ δεν πρόκειται για επιχείρηση, αλλά για μια ωραία παρέα»
Η ωραία παρέα αποτελείται από 6.000 μέλη, οι οποίοι ανήκουν στο σύλλογο «τρώω αργά». Στόχος του συλλόγου είναι η απόλαυση του καλού φαγητού. Τα μέλη του συλλόγου μαγειρεύουν μαζί και δοκιμάζουν καινούργια τοπικά προϊόντα. Στο σύλλογο δεν υπάρχει το στρες που συνήθως διακατέχει τους Γερμανούς.
Οι Γερμανοί προτιμούν να πηγαίνουν στο γυμναστήριο παρά να ξοδεύουν χρόνο στην κουζίνα. Καταναλώνουν γύρω στα 3,3 εκατομμύρια τόνους κατεψυγμένων προϊόντων. Ένα ποσοστό το οποίο διπλασιάστηκε τα τελευταία 20 χρόνια. Ο Φερντινάν φον Λόε, μέλος του συλλόγου λέει για τη δική του εμπειρία:
«Το περασμένο Σάββατο είχαμε μια εκδήλωση και κάποιος έφερε λουκάνικα. Ο χασάπης αυτός ήξερε το ζώο και τις τροφές που έτρωγε . Μάλιστα έπαιρνε δείγμα από τις τροφές, τις εξέταζε και αν δεν ήταν καλές γενικά δεν αγόραζε το ζώο. Οι 25 άνθρωποι που δοκίμασαν τα λουκάνικα είπαν πως δεν είχαν ξαναδοκιμάσει πιο νόστιμο λουκάνικο».
Και ενώ αυξάνεται το μερίδιο αγοράς των φθηνών σουπερμάρκετ στη Γερμανία, παράλληλα σημαντική και συνεχή αύξηση καταγράφει και η πώληση των βιολογικών προϊόντων. Σχεδόν 6 δις ευρώ ξοδεύουν οι Γερμανοί κάθε χρόνο για την αγορά βιολογικών προϊόντων. Παράλληλα, όσο και αν είναι τσιγκούνηδες, αυξάνει και ο αριθμός των ανθρώπων που αγοράζουν διαλεχτά, ακριβά προϊόντα. Συνοψίζοντας λοιπόν, οι Γερμανοί είναι τσιγκούνηδες με το φαγητό, αλλά τους αρέσουν και τα βιολογικά και τα ακριβά γκουρμέ.
Οι Γερμανοί δεν ξοδεύουν πολλά χρήματα για φαγητό και για ποτό. Μόλις το 11% του....
εισοδήματός τους ενώ τη δεκαετία του 1950 ξόδευαν σχεδόν το 50%. Δεν είναι όμως το μόνο που άλλαξε. Παράλληλα άλλαξαν και οι γαστριμαργικές τους συνήθειες. Το λουκάνικο πάντως παραμένει στην κορυφή των προτιμήσεων τους. Γύρω στα 60 εκατομμύρια κομμάτια καταναλώνουν κάθε χρόνο. Όμως το λουκάνικο απέκτησε και ανταγωνιστές, όπως το ντονέρ και την πίτσα. Παράλληλα οι Γερμανοί σταμάτησαν να μαγειρεύουν στο σπίτι... αλλά αντ' αυτού περισσότερο στην τηλεόραση. Δεν είναι όμως όλοι το ίδιο, όπως για παράδειγμα ο Βίλφριντ Πέρσκε, από τη Βόννη:
«Είναι υπέροχο να έχεις φίλους και να απολαμβάνεις μαζί τους το φαγητό. Και εδώ δεν πρόκειται για επιχείρηση, αλλά για μια ωραία παρέα»
Η ωραία παρέα αποτελείται από 6.000 μέλη, οι οποίοι ανήκουν στο σύλλογο «τρώω αργά». Στόχος του συλλόγου είναι η απόλαυση του καλού φαγητού. Τα μέλη του συλλόγου μαγειρεύουν μαζί και δοκιμάζουν καινούργια τοπικά προϊόντα. Στο σύλλογο δεν υπάρχει το στρες που συνήθως διακατέχει τους Γερμανούς.
Οι Γερμανοί προτιμούν να πηγαίνουν στο γυμναστήριο παρά να ξοδεύουν χρόνο στην κουζίνα. Καταναλώνουν γύρω στα 3,3 εκατομμύρια τόνους κατεψυγμένων προϊόντων. Ένα ποσοστό το οποίο διπλασιάστηκε τα τελευταία 20 χρόνια. Ο Φερντινάν φον Λόε, μέλος του συλλόγου λέει για τη δική του εμπειρία:
«Το περασμένο Σάββατο είχαμε μια εκδήλωση και κάποιος έφερε λουκάνικα. Ο χασάπης αυτός ήξερε το ζώο και τις τροφές που έτρωγε . Μάλιστα έπαιρνε δείγμα από τις τροφές, τις εξέταζε και αν δεν ήταν καλές γενικά δεν αγόραζε το ζώο. Οι 25 άνθρωποι που δοκίμασαν τα λουκάνικα είπαν πως δεν είχαν ξαναδοκιμάσει πιο νόστιμο λουκάνικο».
Και ενώ αυξάνεται το μερίδιο αγοράς των φθηνών σουπερμάρκετ στη Γερμανία, παράλληλα σημαντική και συνεχή αύξηση καταγράφει και η πώληση των βιολογικών προϊόντων. Σχεδόν 6 δις ευρώ ξοδεύουν οι Γερμανοί κάθε χρόνο για την αγορά βιολογικών προϊόντων. Παράλληλα, όσο και αν είναι τσιγκούνηδες, αυξάνει και ο αριθμός των ανθρώπων που αγοράζουν διαλεχτά, ακριβά προϊόντα. Συνοψίζοντας λοιπόν, οι Γερμανοί είναι τσιγκούνηδες με το φαγητό, αλλά τους αρέσουν και τα βιολογικά και τα ακριβά γκουρμέ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου